Kategorie

Regulamin określa zasady realizowania zamówień w sklepie internetowym.
 
Sklep internetowy, działający pod adresem www.kowals.idsl.pl, prowadzony jest przez firmę  KOWAL'S Marketing & Trade Edward Kowalski, z siedzibą w Warszawie (02-954), ul. Królowej Marysieńki 21/42, NIP: 9510059623
Numer konta bankowego i dane kontaktowe firmy znajdują się w dziale „O firmie”.
 
Podstawowe pojęcia:
 
Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://www.kowals.idsl.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu;
 
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
 
Czas realizacji zamówienia - czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. 
 
Klient - osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie;
 
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu; Założenie konta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych. Zgoda ta jest niezbędna do przetworzenia i realizacji zamówinia. Każdy Klinet ma prawo dostępu do swoich danych, może je poprawić oraz zażądać zaprzestania ich przetwarzania.
 
 
Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
 
Siedziba Sprzedawcy - adres właściwy do wysyłki zwrotów oraz produktów z reklamacji. Adres: KOWAL'S Marketing & Trade, ul. Belgijska 5, 02-911 Warszawa
 
Sklep stacjonarny Sprzedawcy  – sklep stacjonarny prowadzony przez firmę KOWAL'S Marketing & Trade Edward Kowalski, w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep 
Adres: ul. Belgijska 5, 02-911 Warszawa
Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00
 
 Przyjmowanie i realizacja zamówień.
 
 
1.1 Ceny - Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Cała oferta przedstawiona w sklepie internetowym www.kowals.idsl.pl jest wiążąca.
1.2 Przyjmowanie zamówienia - zamówienia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.kowals.idsl.pl, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie lub mailowo. Klient jest zobowiązany podać pełny i prawidłowy adres niezbędny do właściwej realizacji zamówienia. 
Uwaga, zamówienie zostaje uznane za złożone w momencie, kiedy po dodaniu produktów do koszyka, przejdą Państwo wszystkie kroki jego podsumowania, aż do momentu potwierdzenie zamówienia. Samo dodanie produktów do koszyka i wybranie formy dostawy nie jest wiążące.
Po złożeniu zamówienia, Klient dostaje e-mailem informację zwrotną o złożeniu zamówienia.
1.3 Realizacja zamówienia. 
Jeśli wszystkie zamówione produkty dostępne są na magazynie realizacja zamówienia rozpoczyna się: 
a) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili zaksięgowania przelewu opłacającego zamówienie na konto Sklepu
b) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (za pobraniem) - po tym, jak do Sklepu dotrze od Klienta e-mail/informacja z potwierdzeniem złożonego zamówienia lub klient potwierdzi zamówienie telefonicznie.
c) w przypadku odbiorów osobistych tego samego lub kolejnego dnia roboczego (w zależności od czasu złożenia zamówienia) od złożenia zamówienia, 
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
W przypadku gdy klient nie odbierze przesyłki lub gdy wróci ona do nas z powodu podania przez klienta niedokładnego/niepełnego adresu, ponowna wysyłka tego samego zamówienia będzie możliwa jedynie przy płatności z góry na konto, z uwzględnieniem kosztów zwrotu i ponownej wysyłki. W przypadku nieuiszczenia tych kosztów, kolejne zamówienia w naszym sklepie będą możliwe tylko przy płatności z góry.
Uwaga: Zamówienia należy potwierdzić w ciągu 7 dni. Po tym czasie niepotwierdzone zamówienia będą usuwane ze sklepu.
 
Przeciętny czas dostawy wynosi 1-4 dni roboczych. 
 
1.4 Zmiany w zamówieniu. Anulowanie zamówienia.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub zgłosić chęć jego anulowania do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania). Wszelkie zmiany należy zgłaszać jak najszybciej od momentu złożenia zamówienia telefonicznie lub drogą mailową.
 
Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail wpisanego na zamówieniu lub zarejestrowanego na Koncie Klienta.
 
1.5 Dowód zakupu. Faktura Vat.
Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie Klienta, po zaznaczeniu odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia w sklepie www.kowals.idsl.pl.
 
1.6 Formy płatności i dostawy.
 
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przelewem bankowym na konto sklepu:
KOWAL'S Marketing & Trade Edward Kowalski
ul. Królowej Marysieńki 21/42, 02-954 Warszawa
nr konta: 08 1240 6436 1111 0000 4584 9732
Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podawać numer zamówienia ze sklepu www.kowals.idsl.pl oraz Imię i Nazwisko; jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujacy,
- przy pobraniu: należność pobiera listonosz lub pracownik firmy kurierskiej w zależności od wybranego przewoźnika;
- gotówką, w sklepie stacjonarnym.
 
Do zamówienia doliczane są koszty dostawy, które obciążają klienta. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta, określony w formularzu zamówienia.
Przy każdym produkcie znajduje się informacja o najniższym możliwym koszcie dostawy przy uwzględnieniu aktualnej wartości zamówienia.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy na terenie Polski zgodnie z cennikiem podanym na stronie: Dostawa
Wszystkie koszty dostawy kurierem DPD są niezależne od wagi (pod warunkiem, że przesyłka waży nie więcej niż 30kg). Koszt wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi i wymiarów przesyłki- obowiązuje cennik dostępny na stronie Poczty Polskiej (www.poczta-polska.pl). Sprzedający podaje koszt przesyłki według własnego oszacowania, co może odbiegać od stanu faktycznego.
Istnieje też możliwość wysyłki zagranicznej do krajów Unii Europiejskiej. W tym przypadku koszt wyliczany jest przez obsługę sklepu na podstawie wagi zamówionych produktów. 
1.7 Wysyłka / odbiór zamówienia.
W momencie wysłania zamówienia klient otrzymuje informację o wysłaniu drogą mailową. W przypadku odbioru osobistego klient może udać się po odbiór zamówienia do naszego sklepu stancjonarnego dopiero po otrzymaniu informacji mailowej o możliwości odebrania zamówienia. 
Zwroty i reklamacje.
 
2.1 Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w Sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła. Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić, np. ten sam produkt jest wytwarzany w różnych fabrykach, na różne rynki docelowe i posiada nieco inne opakowanie (szatę graficzną) co nie wpływa na jego jakość oraz oryginalność.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
a) wad fabrycznych,
b) uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
c) niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
 
W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu (drogą mailową, telefonicznie, przez formularz na stronie).
Klient jest informowany o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia, drogą elektroniczną lub/i telefoniczną. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego artykułu, sklep zwraca w ciągu 5 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji.
 
Zwracane oraz reklamowane artykuły prosimy odesłać przesyłką pocztową (listem poleconym) lub w inny wskazany przez obsługę Sklepu sposób, na podany adres: KOWAL'S Marketing & Trade, ul. Belgijska 5, 02-911 Warszawa.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon (w razie braku inny dokument potwierdzający transakcję) oraz informację o wadzie produktu.

Producenci

Newsletter